Perşembe 11.06.2009
Son Güncelleme: Perşembe 11.06.2009

Evde tüketim artınca Pepsi aile boyu rekabetine girdi

Pepsi şu sıralar anne olan ev kadınlarını cezbetmeye çalışıyor. Pepsi Bottling Grubu Başkan Yardımcısı Deniz Aktürk Erdem içecek pazarında savaşların ekonomik boylarda olduğunu söylüyor. Zaten toplam içecek tüketiminin de yüzde 65'i büyük boy. Bir de buna daha az para harcamak için evde zaman geçirmeyi tercih edenler eklenince verilen karar kaçınılmaz olmuş. Seda Sayan'lı reklamlarla ilgili eleştirilere de Erdem, "Seda Sayan bizim marka yüzümüz değil sadece kampanya yüzümüz" diyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.