Giriş Tarihi: 11.6.2009

"Türkiye'den 23 kesin Boeing siparişi var, durumunuz çok iyi"

Boeing Ticari Uçaklar Avrupa ve Rusya Satış Başkan Yardımcısı Aldo Basile, Türk Havayolu şirketlerinin yaşanan krize rağmen büyüyen ender pazarlar arasında olduğunu belirterek, "Türkiye, havayolu sektörünün içinde bulunduğu zor şartlara rağmen büyüyen ender pazardan biri. Başta THY olmak üzere tüm Türk havayolu şirketleri bu trendi yaşıyor" dedi. Türkiye'de 123 Boeing uçağının bulunduğunu kaydeden Basile, 4 havayolu şirketine teslim edilecek toplam 23 kesin sipariş bulunduğunu belirtti. Kriz döneminde havayolu şirketlerinin az da olsa siparişleri iptal ettiklerini ya da teslim tarihini ertelemek zorunda kaldığını belirterek, "Türkiye'nin durumunu diğer bölgelere göre karşılaştırırsak çok iyi durumda. Türkiye, Türk piyasası ortalamanın üzerinde. Bu yüzden Türkiye satış ve teslimat konusunda en emin olduğumuz pazarların başında geliyor'' diye konuştu. Basile, bazı şirketlerin teslimat tarihinde ertelemeye gitmesi ile birlikte THY gibi erken teslimat isteyen şirketlere fırsat doğabileceğini söyledi. "
20 YILDA 250 UÇAK HEDEFİMİZ VAR"

Türkiye ile ilgili uzun döneme dayalı hedefleri bulunduğunu belirten Basile, "Önümüzdeki 20 yılda Türkiye'deki uçak sayımızı 250'ye çıkarma hedefimiz var" dedi. Basile 787 Dreamliner'ın bu ay sonu hazır olacağını ifade etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.