Cuma 12.06.2009
Son Güncelleme: Cuma 12.06.2009

'İnternet olmayınca çıplak hissediyorum'

Motorola 16- 27 yaş arası 509 denekle yaptığı araştırmaya göre insanlar internet kullanamayınca kendini çıplak hissediyor Motorola'nın İstanbul'da gerçekleştirilen MOTO4You etkinliğinde sonuçları açıklanan araştırmaya göre, Milenyum kuşağındaki (16-27 yaş) Türk gençleri video içeriğine ne şekilde erişim sağlayacakları konusunda daha fazla yönetim / denetim sahibi olmak istiyor ve ebeveynlerinin genişbant teknoloji hizmetleri satın almaya yönelik kararlarını etkiliyor. Mayıs 2009'da internet ortamında yapılan araştırma, Milenyum kuşağındaki gençlerin, ebeveynlerinin genişbant teknolojisi ve hizmetleri satın almaya yönelik kararlarını etkilediklerini ortaya koydu. Araştırma sonuçlarına göre genişbant hizmetleri satın almada ebeveynlerini etkileyen Milenyum kuşağındaki Türklerin oranı yüzde 70, bilgisayar donanımı almak konusunda etkileyenlerin oranı ise yüzde 75.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.