Cuma 12.06.2009
Son Güncelleme: Cuma 12.06.2009

Koç, ülkesi için bu yıl 'Çevre bilinci' diyecek

Koç Grubu'nun 4'üncü yılına giren 'Ülkem İçin' projesinde bu yıl hedef okullu genç ve çocuklarda çevre bilincinin geliştirilmesi olarak belirlendi

Koç Holding'in 4'üncü yılına giren'Ülkem İçin Projesi'nde bu yılki teması çevre bilinci olarak belirlendi. Koç Holding Yönetim Kurulu Üyesi, Kurumsal İletişim ve Bilgi Grubu Başkanı Ali Koç liderliğinde 81 ilden temsilcilerin katıldığı toplantı önceki gün İstanbul'da yapıldı. Koç Holding'den yapılan açıklamada, 2006'da başlatılan Ülkem için projesiyle 3 yılda toplam 389 projeye imza atıldığını söyledi. 2008'in ana temasının çevre olduğu hatırlatılan açıklamada, 7 bölgede toplam 700 bin fidan dikimiyle 'Ülkem İçin Ormanları'nın oluşturulduğu kaydedildi. Ayrıca Koç Holding'in proje kapsamında TEMA Vakfı işbirliği ile 10 ilde çevre eğitimleri verdiği dile getirildi.
'ÜLKEM İÇİN KULÜBÜ OLUŞTURULDU'
2009 hedefi; çevre eğitimlerinin ülke çapında okullu çocuk ve gençlerde çevre bilincinin geliştirilmesi ve doğal kaynakların kullanılmasına yönelik farkındalık yaratılmasına katkıda bulunma olarak belirlendi. Açıklamada, bu hedef doğrultusunda 81 ildeki Koç bayileri arasından Ülkem İçin Elçileri'ni seçerek, 'Ülkem İçin Kulübü'nün oluşturulduğu kaydedildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.