Cuma 12.06.2009
Son Güncelleme: Cuma 12.06.2009

Nabucco'da imzalar Temmuz ayına kalabilir

Enerji Bakanı Yıldız, Nabucco Projesi'nde anlaşmanın Temmuz ayına sarkabileceği sinyalini verdi

Enerji Bakanı Taner Yıldız, Nabucco Doğalgaz Projesi'nde anlaşmanın Temmuz'a kalabileceğini söyledi. Bakan Yıldız, Enerji Uzmanları Derneği tarafından Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği'nce (TOBB) gerçekleştirilen "Elektrik Dağıtım Şirketleri Bilgilendirme Toplantısı" öncesinde soruları yanıtladı. Yıldız, Nabucco'da 26 Haziran'da anlaşmanın imzalanıp imzalanmayacağı sorusunu, bu konuda prensipte kesin tarih belirlenmediğini belirtti. Konu üzerinde 4-5 başlık kaldığını anlatan Yıldız; yapıcı, karşılıklı hakları gözetici bir tavırla çalışmaların hemen hemen sonuna geldiklerini kaydetti. Yıldız, anlaşmanın Temmuz'a kalma ihtimaline ilişkin soruyu, "Evet, olabilir" diyerek yanıtladı. Nükleer ihalesine ilişkin bir soru üzerine de Yıldız, Türkiye Elektrik Ticaret ve Taahhüt AŞ (TETAŞ) raporunun bakanlığa sunulmadığını, kısa sürede raporun kendilerine ulaşacağını düşündüğünü söyledi. NTV'de de bir programa katılan Yıldız, "Önümüzdeki ay 30 ilin 7 tane dağıtım bölgesini, lisansları verilmiş ve dağıtım hizmetleri bir nevi özelleşmiş halde bulmak istiyoruz'' dedi. Doğalgaza zam yapılıp yapılmayacağı ile ilgili soru üzerine de Yıldız, "Kış aylarındaki fiyatı şu anda kesinlikle tahmin etmek mümkün olmayabilir. Ancak biz 3-4 ay içinde gazda zam yapmamayı hedef alıyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.