Giriş Tarihi: 14.6.2009

Erkek kozmetik pazarı özel seansla büyütülecek

Türkiye'de erkek bakım pazarının büyüklüğü 63 milyon euro hacime ulaştı. Özel seanslar pazarı genişletiyor

Eczacıbaşı Beiersdorf Genel Müdürü Hakan Uyanık, 2008 yılında dünyada erkek bakım pazarının 10.7 milyar euro, Türkiye'de ise 63 milyon euro hacime ulaştığını bildirdi. Türkiye'de erkek kozmetik pazarındaki ürün çeşitliliği ve yeni ürünlerin artmasının, pazarın hızla gelişen bir alan olduğunu gösterdiğini dile getiren Genel Müdür Uyanık, cirosal olarak en büyük hacmin erkek deodorant pazarında olduğunu dile getirdi. Hakan Uyanık, Türkiye pazarının Avrupa ülkeleriyle karşılaştırıldığında, erkek duş ürünleri ile yüz bakım ürünleri pazarının henüz çok küçük olduğunu ancak büyüme potansiyelinin olduğunu kaydetti.

TALEP ARTIYOR

Hakan Uyanık, talebi artırmak, erkek tüketicilerin de aynen kadınlar gibi ihtiyaçları doğrultusunda bilinçli seçim yapmasını sağlamak için özel fokus grup toplantıları düzenliyor, araştırmalar yapıyor, ihtiyaçlarını ve beklentilerini dinlediklerini söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.