Salı 16.06.2009 00:00
Son Güncelleme: Salı 16.06.2009 11:32

MEB'den sözleşmeliye ilginç tavsiye

Milli Eğitim Bakanlığı, bir sözleşmeli öğretmenin kadroya geçirilip geçirilmeyeceklerine yönelik soruya ilginç bir yanıt verdi.

Bakanlık, "Hiçbir sözleşmeli öğretmenimiz, "nasıl olsa kadroya alınacağız KPSS'ye hazırlansam da olur, hazırlanmasam da olur' diyerek rehavete düşmesin. KPSS'ye çalışarak beyninizin gücü ile kadroya geçmeye geçmenizi tavsiye ederiz" önerisinde bulundu.
Bir sözleşmeli öğretmen, AKP İletişim Merkezi'ne (AKİM) sözleşmeli öğretmenlerin kadroya geçip geçmeyeceklerine yönelik bir soru sordu. AKİM, 17 Mayıs 2009 tarihinde yapılan başvurunun onaylayarak Milli Eğitim Bakanlığına yönlendirdiğini açıkladı. MEB'den AKİM'e, AKİM'den de öğretmene gelen yanıt ise "şaka gibi" oldu. Bakanlık, verdiği yanıtta; sözleşmeli öğretmenlerin kademeli olarak ve her yıl belli sayıda kadroya alınması için yönetmelik taslağı üzerinde çalışmalar yapıldığını bildirirken, 2009 yılı içinde de uygulamanın başlatılmasının beklendiğini kaydetti.
Bakanlık, söz konusu yanıtında, "Yine KPSS puan üstünlüğü ile kadroya geçişler devam edecektir. Onun için hiçbir sözleşmeli öğretmenimiz, nasıl olsa kadroya alınacağız KPSS'ye hazırlansam da olur, hazırlanmasam da olur diyerek rehavete düşmesin. KPSS'ye çalışarak beyninizin gücü ile kadroya geçmeye geçmenizi tavsiye ederiz. Çünkü yukarıda da belirtildiği üzere sınavsız kadroya geçişler kademeli ve belli sayıda olacaktır" tavsiyesinde bulundu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.