Çarşamba 17.06.2009

Beyaz eşya ve mobilyacılar ötv desteğinden memnun

Yaz durgunluğunun önüne geçilecek
* Çilek Mobilya Yönetim Kurulu Başkanı Muzaffer Çilek: İlk KDV indirim ile satışlarımız yüzde 20, mağazaya girişlerimiz yüzde 30 artmıştı. Bu ay indirim süresi doluyor diye üzülüyorduk. Yaz ayları Ramazan'ın da Ağustos'a gelmesi nedeniyle durgun geçecekti ancak indirimin 3 ay uzatılması bu durgunluğun önüne geçecek. Biz bu karardan dolayı çok memnunuz.
* Yataş Yönetim Kurulu Üyesi Aykut Coşkan: Hem KDV hem de fiyatlardaki indirimle mart ayında ücretsiz izne çıkardığımız işçilerimizin tamamını geri çağırdık. Kapasitemiz yüzde 40 arttı, full kapasite çalışıyoruz. 3 ay telafi edildi. 3 ay daha uzatma durgun geçecek bir sezonun hareketli geçmesini sağlayacak.
TV'yi de kapsasaydı yine de memnunuz
* Vestel İcra Kurulu Başkanı Ömer Yüngül: Ben beyaz eşyanın Özel Tüketim Vergisi (ÖTV) uygulanacak bir ürün grubu olduğunu düşünmüyorum. Yüzde sıfır devam etseydi iyi olurdu ama hiç yoktan iyidir. Televizyonda tamamen kaldırılmış, keşke televizyonu da kapsasaydı ama yine de memnunuz.
* Dumankaya Yönetim Kurulu Üyesi Uğur Dumankaya:Biz konut geliştiriciler olarak bu düzenlemelerin gelişerek devam edeceğini beklerken ve ısrarla bunu savunurken Maliye Bakanlığı'nın açıklaması bu beklentilerimizi boşa çıkardı. KDV ve ÖTV indirimlerinin konutta sonlandırılmış olmasına bir anlam veremiyoruz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.