Perşembe 18.06.2009
Son Güncelleme: Perşembe 18.06.2009

Burger King müşterilerini Paro ile daha iyi tanıyacak

Hızlı servis konsepti nedeniyle müşterilerini tanıyamamaktan yakınan fast food zinciri Burger King, Tanı Pazarlama ve İletişim A.Ş'nin paro müşteri ilişkileri yönetimi ve sadakat programına katıldı. Burger King'in Türkiye'deki master franchise hakkını elinde bulunduran TAB Gıda Genel Müdürü Caner Dikici, 7.7 milyon aktif üyeye sahip paro platformu ile müşterilerini daha yakından tanıyarak kişiye özel kampanyalar düzenleyeceklerini söyledi. Şirketlerin kendilerine müşterilerini tanıma imkanlarının sınırlı olmasından yakındığını dile getiren Tanı/Paro Pazarlama ve İletişim A.Ş. Genel Müdürü Tuğrul Fadıllıoğlu, 2.2 milyon kişi üzerinde 169 bin ürünü analiz ederek tüketici profilleme çalışması yaptıklarını kaydetti. Fadıllıoğlu 2008 yılına göre paronun işlem hacminde yüzde 20 artış olduğunu belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.