Perşembe 18.06.2009
Son Güncelleme: Perşembe 18.06.2009

Milyoner Koreli'ye 400 'ruh ikizi' talip oldu

G. Kore'de 18 milyon $'lık serveti olduğu iddia edilen kadının internetteki evlilik ilanına 400 kişi başvurdu

Güney Kore'de Sunoo isimli bir çöpçatan şirketinin sitesinde yer alan, 18 milyon dolarlık servete sahip olduğu iddia edilen 49 yaşındaki kadının evlenmek için ruh ikizini aradığına dair verdiği ilana yaklaşık 400 kişi başvurdu. Sunoo sözcüsü AFP'ye yaptığı açıklamada aralarında doktor, avukat, muhasebeci, öğretmen, işçi, asker ve kamu çalışanlarının bulunduğu 26 ile 49 yaşları arasında 394 kişinin ilana başvurduğunu belirtti. Sözcü 18 milyon dolarlık servete sahip olduğu tahmin edilen 49 yaşındaki gelin adayının, 20 Mayıs'tan bu yana internette verdiği ilanı basında çıkan olumsuz haberlerden rahatsız olduğu için geri çektiğini belirtti.
8 ADAY SEÇİLDİ

Sözcü, gelin adayının, yoğun bir tempoya sahip iş kadını olduğu için özel hayatına fazla zaman ayıramadığını ve bu yüzden kendine uygun bir eş bulmak için böyle bir yol seçtiğini belirtti. Sunoo sözcüsü, Güney Koreli gelin adayının bu kişiler arasında ciddi bulduğu 8 kişiyi mülakat için seçtiğini ve üç ay içerisinde damat adayı ile ilgili karar vermesinin beklendiğini bildirdi. Milyoner kadının 37 ila 49 yaşları arasında değişen sekiz damat adayı arasında öğretmen, banka çalışanı ve şirket müdürü de olduğu belirtildi. Çöpçatan sitesinin sözcüsü kadının ideal damat adayı ile ilgili maddi bir beklenti içinde olmadığını kaydetti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.