Son Güncelleme: Perşembe 18.06.2009
Uludağ Premium Dice Kayek'le dünyayı fethedecek
Tasarımı Dice Kayek markasının yaratıcısı Ege kardeşler, üretimi Şişecam tarafından yapılan ambalajda piyasaya sürülen Uludağ Premium dünya markası olmayı hedefliyor
"3 TÜRK'TEN DÜNYAYA"
Uludağ İçecek Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ömer Kızıl da Premium markasını yaratmak için 2 yıldır çalıştıklarını anlattı. Kızıl "3 Türk'ten Dünyaya' sloganıyla yaratılan markanın kaynağı Uludağ, şişesinin tasarımcısı Dice Kayek ve şişenin üreticisi Şişecam" diye konuştu. Uludağ Premium'un dünya çapında marka olacağını ifade eden Kızıl, ürünün Eylül'de Moskova World Food ile Ekim'de Köln'de Anuga 2009 Food&Beverage fuarlarında tüketicilerin beğenisine sunulacağını belirtti.
Uludağ İçecek
* 2008 cirosu 105 milyon dolar.
* 2009 ciro hedefi 130 milyon dolar.
* 2008 ihracatı 11.5 milyon dolar.
* 2009 ihracat hedefi15 milyon dolar.
* 5 kategoride 100 farklı ambalajla 18 ürün satıyor.
EN SON HABERLER
- 1 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ LEVAZIM VE AYNİYAT ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
- 2 EMEKLİ TEMMUZ ZAMMI SON DAKİKA: Ek ödemeli kök maaş tablosu! 4a, 4b, 4c ne kadar emekli maaşı alırım?
- 3 Akkuyu NGS'de yeni gelişme! 1. ünite...
- 4 Çevre koruma işbirliğine ilişkin niyet beyanı imzalandı
- 5 Tarım ve gıda sektöründen 7 milyar dolarlık ihracat
- 6 AJet duyurdu: %40 indirimli biletler satışta!
- 7 Emekli promosyon kampanyalarına Mayıs ayarı yapıldı! En yüksek promosyon veren 11 banka belli oldu
- 8 Rekabet Kurulu bazı devralma işlemlerini onayladı
- 9 Serbest Geçiş Sistemi ülke geneline yayılacak!
- 10 BENZİN, MAZOT FİYATI SON DAKİKA: LPG'ye indirim geliyor! 2 Mayıs 2024 benzin fiyatı ve motorin fiyatları kaç TL?