Giriş Tarihi: 22.06.2009

Kadını deterjan değil moda çekiyor

GELENEKSEL pazarlama yöntemlerinin artık ilgi çekmediğini belirtiyor Martinez... "Örneğin deterjana katılan hiçbir özellik kadınların o markaya para harcaması için yeterli değil. Giyim markası Zara, 3 ayda bir model değiştirirken sizin çamaşırlarınızı uzun süre koruyan deterjan reklamlarıyla ilginizi çekmeleri çok zor" diyor Martinez.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.