Çarşamba 24.06.2009

Kadınlar giyimden fedakârlık yaptı

IPSOS KMG'nin araştırmasına göre, tüketicilerin hazır giyim harcamaları Şubat'la biten 6 aylık kış sezonunda TL bazında yüzde 15 düşerek 6,7 milyar liraya geriledi. Dolar bazında küçülme yüzde 29, pazar büyüklüğü ise 4.6 milyar dolar olarak gerçekleşti. Kadın konfeksiyon ve ayakkabı segmentlerine yapılan harcamaların yüzde 17 ile genel hazır giyim harcamalarının üzerinde daraldığı belirlenirken, krizden en az etkilenen yüzde 7 daralma ile aktif spor oldu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.