Giriş Tarihi: 25.06.2009

Anaya babaya 'kriz' dedik sevgiliye dünyaları serdik

Bu yılın özel günleri Babalar Günü'yle noktalandı. Sonuçlar en yüksek harcamanın Sevgililer Günü'nde yapıldığını ortaya koydu. En az harcama annelere...

İlk önce Sevgililer Günü arkasından Anneler Günü derken Babalar günüyle birlikte 2009'un hediye harcaması yapılacak özel günlerine de nokta konulmuş oldu. Anneler Günü harcama verileri sevgiliye daha fazla harcandığını ortaya koymuştu. Babalar Günü harcamalarıyla ilgili gelen rakamlar da bu sonucu teyit etti. Bankalararası Kart Merkezi tarafından yapılan açıklamaya göre geçen yıla göre yüzde 13.85'lik artışla 596 milyon TL'ye ulaşan Babalar Günü cirosu yine 642 milyon TL'lik Sevgililer Günü cirosunun gerisinde kaldı. Anneler Günü cirosu ise 590 milyon TL olmuştu.

CEP TELEFONU İLK SIRADA

Bu yıl Babalar Günü'nün en çok tercih edilen hediyesi ise cep telefonu oldu. Cep telefonlarını kapsayan telekomünikasyon sektöründe 115 milyon TL'lik harcama yapıldı. Cep telefonunu 105 milyon TL'lik harcamayla giyim ve aksesuvar takip etti. Anneler Günü'nde yılın satış rekorunu kuyumcular, sevgililer gününde giyim ve aksesuvar firmaları kırmıştı. Bu yıl ilk kez Gaziantep özel günlerde İzmir'i geçip ilk üçe girdi. Adana da izmir'i geçip dördüncü sıraya oturdu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.