Pazar 28.06.2009
Son Güncelleme: Pazar 28.06.2009

Strateji Allah'ın emri değil koşullara göre değişebilir

Bazı sektörlere odaklanma stratejinizin şirketin olumlu gidişatındaki payı önemli herhalde...
Biz çok değişik işlerimiz var ama kar ve cironun yüzde 90'ını dört sektörden sağlıyoruz. Bunlara sırasıyla bakarsak; otomotiv, dayanıklı tüketim enerji ve finans... Diğer işlerde de çalışmaya devam ediyoruz ama asıl gücü bu 4 sektöre verirsek daha iyi bir sonuç verir. Bu stratejiden son derece memnunuz. Birçok şirket satışını yaptık ve programı tamamladık. Ancak bu şirket satışlarıyla ciro düşmedi aksine 2008'de arttı ki bu da odaklanma stratejimizin ne kadar doğru olduğunu ortaya koydu. Yeni konsantrasyonlar eldeki imkanları bu sektörler ve eldeki diğer işlere aktaracağız.
Mesela Tat...
Evet. İlerde yeterli büyüklükte görürsek bunları da tekrar stratejik sektörler arasına alabiliriz. Biliyorsunuz strateji Allah'ın emri olarak kalmıyor. Günün koşullarına bağlı olarak değiştirilebiliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.