Pazartesi 29.06.2009
Son Güncelleme: Pazartesi 29.06.2009

Türkiye Mercedes dünyasının en hızlı büyüyen ülkesi oldu

ÖTV indirimi, Türkiye'yi Mercedes dünyasının en hızlı büyüyen üç ülkesi arasına soktu. Vergi avantajına sahip Mercedes C Serisi'nin katkısıyla, Mercedes Türkiye'nin satışları yüzde 40 arttı

Türkiye, kriz yılında Mercedes dünyasının en hızlı büyüyen üç ülkesi arasına girdi. Mercede C Serisi'nin vergi avantajına sahip 1.6 lt versiyonunun satış performansı sayesinde, Mercedes-Benz Türkiye'nin satışları geçen yıla göre yüzde 40 arttı. Türkiye, Çin ve Hindistan'la birlikte en hızlı büyüyen üç ülkeden biri oldu. Mercedes-Benz Türk Pazarlama ve Satış Direktörü Süer Sülün, düşük vergi dilimine giren 1.6 litre motorlu C Serisi'ne tüketicilerin yoğun ilgi gösterdiğini belirterek, "Binek otoda ÖTV indirimi ve 15 Mart'ta satışa sunduğumuz yeni modelimiz C Serisi satışlarımızı hareketlendirdi. Binek otoda satışların yüzde 10 artmasına paralel lüks segment de yüzde 10 büyüdü. Mayısa göre Mercedes-Benz Türk'ün satışları yüzde 40 arttı" dedi.
AVRUPA'DA TALEP YOK

Yeni C Serisi 1.6 lt'nin toplam otomobil satışları içinde yüzde 70'lik paya ulaştığını belirten Sülün, ilk 6 ayda 2 bin 500 adetlik rakama ulaşacaklarını kaydetti. Sülün, yıl sonunda satışların toplamda 7 bin adet olacağını söyledi. 1.6 litrelik motora sahip yeni C Serisi'nin satışlarında Türkiye'nin önemli bir paya sahip olduğunu vurgulayan Sülün, Avrupa'da tam tersine bu araca ciddi bir talep gelmediğini sözlerine ekledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.