Cumartesi 04.07.2009
Son Güncelleme: Cumartesi 04.07.2009

Unitim iki markadan çıktı Hakkasan için yer bakıyor

Harvey Nichols'ı Demsa'ya satan Burç Cemiloğlu, Bally ve Mallandrino markalarını bıraktı. Cemiloğlu Kanyon'da açtığı restoran Hakkasan'ın ikincisi için Radisson Sas ile görüşüyor

İngilizlerin ünlü lüks markası Harvey Nichols'ı Kanyon'da açtıktan 3 yıl sonra markayı Demet Sabancı Çetindoğan'ın sahibi olduğu Demsa'ya satan Unitim Holding Yönetim Kurulu Başkanı Burç Cemiloğlu, iki markadan daha çıkıyor. Bally ve Catherine Malandrino markalarının mağazalarını kapatma kararı aldığını belirten Cemiloğlu, Tommy Hilfiger ve Bebe markalarına odaklanacaklarını söyledi.

RAHAT BİR NEFES ALDIM

Tommy Hilfiger firmasına Türkiye operasyonunu devrettikten sonra markanın Rusya, Ukrayna, Moldova, Kazakistan ve Azerbaycan bölgesinde perakande ve toptan operasyonunu büyütmeye odaklandıklarını dile getiren Cemiloğlu, "İki markadan daha çıktım. Catherine Malandrino mağazasını kapattım bile. Rahat bir nefes aldım. 1 yıl ara vereceğim. Yeni proje yapmayacağım ve dinleneceğim. Zaten sektör böyle bir durumdayken, yeni bir marka ile bir çıkış yapmaya gerek yok" diye konuştu. Harvey Nichols sürecinin kendini çok yıprattığını belirten Cemiloğlu, kriz ile birlikte daha etkin bir organizasyon yapısı oluşturduklarını ve bazı operasyonlarda küçülmeyi tercih ettiklerini sözlerine ekledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.