Pazar 05.07.2009
Son Güncelleme: Pazar 05.07.2009

Türkler sosyal sorumluluğu sevdi

Türkiye Halkla İlişkiler Derneği'nin davetlisi olarak geçen ay Türkiye'ye gelen Liesinger, uluslararası pazarlarda söz sahibi olmak isteyen Türk şirketlerinin sosyal sorumluluk projelerine daha fazla yöneldiğine dikkat çekti. Liesinger, "Şirketler sosyal projerelere ağırlık vererek kamunun ve hükümetlerin desteğini alıyor. Biz buna 'sosyal yatırım' diyoruz. Bu yatırımlar, bizim bugün yürüttüğümüz sosyal projelerden farklı olarak çok zeki bir pazarlama tekniği ve uzun vadeli akıllıca bir yatırımdır" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.