Son Güncelleme: Pazartesi 06.07.2009
Satışın yüzde 45'i market markalarından geliyor
BAYİLERLE İLETİŞİM
Kriz döneminde bayilerle iyi bir çalışma ortamı yakaladıklarını belirten Gonzalez, know-how'larını yerel market kültüründen gelen bayileriyle paylaştıklarını söyledi. Gonzalez, "Kendi başına çalışan girişimciye göre bizim inovasyon ve yeni terndleri takip etmemiz bizimle çalışan franchise mağazaları için önemli bir avantaj. Dia, malların kapıya kadar gelmesi, yeni ürün takibi, teknik ve lojistik destek ile bağımsız perakendeciliğe entegrasyonun yolunu açıyor" dedi. Yerel marketlerin kendi yerel ürünlerini satmalarına izin verdiklerini de belirten Gonzalez, "Bazı franchise mağazaları değişik bir balık, meyve ya da sebze satabilir. Biz buna karışmıyoruz" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 Anlaşma imzalandı: Karpowership, Petrobras ile doğal gaz projeleri geliştirecek
- 2 SON DAKİKA: Hazine ve Maliye Bakanlığı'ndan "KDV oranları artırılacak" iddiasına yalanlama
- 3 Astımda risk faktörlerine dikkat!
- 4 SGK ve İŞKUR, TÜBİTAK ile işbirliği protokolü imzaladı
- 5 Hazine 55 milyar lira borçlandı
- 6 "Aile Sosyal Destek Programı"yla 7,4 milyon haneye ulaşıldı
- 7 Türkiye'nin 2. astronotu Atasever 7 bilimsel deneye imza atacak
- 8 Tarımda başarı! Ektiği bitkiyi 200.000 TL'den satışa çıkardı
- 9 Türkiye'nin tohumda İsrail'e bağımlılığı yok
- 10 Türkiye'de 54 ilin ihracatı artış gösterdi