Çarşamba 15.07.2009
Son Güncelleme: Çarşamba 15.07.2009

750 milyon $'lık AVM'de köpekbalığı beslenecek

Multi Turkmall'un 750 milyon dolarlık yatırımı Forum İstanbul AVM'nin içinde dev akvaryum yer alacak

Multi Turkmall'un Bayrampaşa'da yapımına devam ettiği Forum İstanbul Alışveriş Merkezi (AVM) 750 milyon dolarla Türkiye'nin en büyük, Avrupa'nın ise 3. büyük AVM yatırımı olmaya aday. Forum İstanbul'un sıradan bir alışveriş merkezinden çok bir yaşam ve eğlence merkezi konseptini taşıyacağını anlatan Forum İstanbul Genel Müdürü Joao Xavier, AVM içinde 17 milyon euro yatırımla dev bir akvaryum kurulacağını kaydetti. Yeni Zelanda hükümetinin sponsor olacağı 8 bin metrekarelik dev akvaryumu Turquazoo isimli şirketin yöneteceğini belirten Xavier "Müşteriler gelip sadece balıklara bakmayacak, köpekbalıklarını besleyip farklı aktivitelere dahil olabilecek" diye konuştu.
'KRİZİ HİSSETMİYORUZ'
Krizin ana iş alanı AVM olanları etkilemeyeceğini, sektöre dışarından girenlerin eleneceğini kaydeden Xavier "Kriz bizim için yeni şehirlerin kapısını aralıyor. Türkiye'de krizi çok hissetmiyoruz" dedi. Forum İstanbul AVM'deki 300 mağazanın yüzde 90'ının kiralandığını kaydeden Xavier, sadece çok büyük birkaç mağaza alanının kaldığını söyledi.
'İstanbul Champs Elysees gibi'
İki haftadır Türkiye'de olan Portekiz asıllı Genel Müdür Xavier,tüm alışveriş merkezlerini incelediğini, İstinye Park ve Kanyon'un konseptlerini beğendiğini dile getirdi. Xavier, İstanbul'un Champs Elysees gibi olduğunu söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.