Pazartesi 20.07.2009
Son Güncelleme: Pazartesi 20.07.2009

Para'da bu hafta

Benetton dünya prömiyerini Suadiye'de yapacak
YENİ konseptini İstanbul'da tanıtmaya karar veren Benetton bu amaçla Bağdat Caddesi'nde kendi mülkü olan binayı özel olarak dizayn etti. Ekimde yapılacak şov için tüm dünyadan gazeteciler davet edildi. Para dergisinin bu haftaki sayısına göre, 1 yıl önce 5 katlı binayı 23 milyon dolara satın alan Benetton Ailesi, 5.5 milyon dolar harcayarak mağazalarının konseptini değiştirecek. Konseptin ilk gösterileceği yer ise Suadiye'deki bu bina olacak. Şirket, binayı İtalya'nın ünlü tasarımcılarından Pierro Lissoni'ye tasarlattı. Benetton Türkiye Genel Müdürü Zeynep Selgur, yeni binanın küplerden oluşan iç tasarımının Benetton'un yeni yüzü olacağını söyledi.
Özdemir,
İstanbul'da 3'üncü köprüye talip
31 EKİM'DE Sabiha Gökçen Havalimanı'ndaki yeni terminali hizmete açmaya hazırlanan Limak Yönetim Kurulu Başkanı Nihat Özdemir, İstanbul'a üçüncü köprü ihalesine de uygun ortaklıkları kurarak girmeye hazırlanıyor. Yeni planlarını Para Dergisi ile paylaşan Özdemir'in yatırım planlarından bazıları şöyle:

Denize yakın bir çimento fabrikası kurup Kuzey Afrika, Rusya ve Avrupa'ya ulaşmak.

Yalova'da Atatürk'ün kaldığı ancak harabe haline gelen otel inşaatını tamamlamak ve Bafra'da Babil'in Asma Bahçelerine benzeyen oteli Mart 2010'a açmak.

Mevcut meyve suyu konsantresi fabrikalarına Denizli'de yenisini eklemek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.