Giriş Tarihi: 22.7.2009

Türkiye için kötümser olan yatırımcılar azınlıkta

Deloitte Türkiye'nin araştırmasında ekonominin kötüleşmesini bekleyen yatırımcıların oranı % 79'dan %17'ye geriledi

TÜRKİYE ekonomisinde 6 ay içinde iyileşme bekleyen yatırımcıların oranı yüzde 24'e çıktı. Deloitte Denetim, vergi ve yönetim danışmanlığı şirketi Deloitte Türkiye tarafından yapılan Girişim Sermayesi Güven Araştırması yatırımcıların yılın ikinci yarısından umutlu olduklarını ve morallerin yerine gelmeye başladığını ortaya koydu.
EKONOMİ 6 AYDA DÜZELİR

Türkiye'deki yatırım iklimini değerlendiren ve 2009'un ikinci yarısına yönelik araştırmaya katılan yatırımcıların yüzde 24'ü, önümüzdeki altı ay içinde ekonomide iyileşme beklediklerini belirtti. Altı aylık dönemlerde yapılan araştırmanın bir öncekinde ise bu oran sıfır düzeyindeydi. Türkiye ekonomisi konusunda karamsar olan yatırımcılarının oranı da yüzde 79'dan yüzde 17'ye geriledi. Deloitte Türkiye Kurumsal Finansman Sorumlu Ortağı Anthony Wilson "Gelişen piyasa şartları doğrultusunda hareket eden bu şirketler, yatırım için sağlıklı kurum arayışlarını sürdürüyor. Daha da önemlisi Türkiye'nin orta ve uzun vadeli potansiyelinden hiç kuşku duymuyorlar" dedi. Araştırma, yatırımcıların işlem hacimlerinin artmasını beklediklerini de ortaya koydu. Katılımcıların yüzde 59'u işlem hacimlerini artırmayı planlarken, yüzde 35'sı ise finansman olanaklarının kolaylaşmaya başladığını vurguladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.