Şölen 'En iyi teknoloji bizde' dedi, üçüncülüğe göz dikti
Çikolatadan sonra unlu mamuller pazarına giren Şölen, Ülker ve Eti'den pay alıp teknoloji yatırımlarıyla üçüncü olmaya kilitlendi
ÜÇ KAT HIZLI BÜYÜYOR
Kadınların iş hayatına daha fazla girmesi, kahvaltıya ayrılan zamanın azalması ile unlu mamuller pazarının çikolata pazarının üç katı hızla büyüdüğüne dikkat çeken Çoban, "Ürün çeşitliliğindeki eksiklik ve karşılanamayan tüketici ihtiyaçlarını dikkate alarak, pazarda yer almaya karar verdik. Özellikle gençlerin bu alanda yeni markalara açık olması pazara girmemiz konusunda bize şevk verdi. Açıkçası yönümüzü hedef kitlenin tercihleri belirledi" dedi. Ürünlerin yüzde 25'inin yenilikçi ürünler olduğunu dile getiren Çoban, kekte Lupo, bisküvide Biscolata ve krakerde Krakito markaları altında ilk etapta 20 ürünle piyasaya çıktıklarını yıl sonuna kadar ürün sayısını 40'a çıkaracaklarını söyledi. Uluslararası zincir marketlere girmekte zorluk çekmediklerini anlatan Çoban, üretilen ürünün yüzde 50'sinin şimdiden ihraç edilmeye başlandığını ancak asıl amacın iç pazarda büyümek olduğunu kaydetti.
EN SON HABERLER
- 1 İşte Türk balıkçılarının 12 yeni hedef ülkesi!
- 2 "Orman Benim" kampanyasında 313 ton atık toplandı
- 3 Çiftçilik yapan vatandaş şok yaşadı! 40 yıl sonra tarlasından hazine çıktı: Yüzbinlerce yıllık...
- 4 Altın gram fiyatı düşüş trendinde! Çeyrek, 22 ayar bilezik ve Cumhuriyet altını 3 Mayıs 2024 kaç TL?
- 5 Türkiye uluslararası yatırım projelerinde Avrupa'da 4. sıraya yükseldi
- 6 İTO Başkanı Avdagiç: Ekonomiye olan güven daha da artacak
- 7 İstanbul-Sivas arası YHT seferleri başladı
- 8 Kredi notu yükseltildi! Uluslararası derecelendirme kuruluşundan Flaş karar: Türkiye ekonomisi güven tazeledi!
- 9 Arnavutköy Emlak Konut GYO-THY kura sonuçları canlı yayında belli oluyor! İşte isim isim o liste
- 10 "Karayolları ulaşım yatırımlarının lokomotifidir"