Giriş Tarihi: 29.07.2009

HABER TURU

Türkiye bu yıl yüzde 5.2 daralır
TÜRK
Sanayicileri ve İşadamları Derneği (TÜSİAD) üç ayda bir yayımlanan konjonktür değerlendirme raporunda, Türkiye ekonomisinin daralma tahminini yüzde 4.1'den yüzde 5.2'ye yükseltti. TÜSİAD'dan yapılan açıklamada nisan ayına göre daralma tahmininin büyümesinin nedenleri arasında Uluslararası Para Fonu (IMF) ile anlaşma yapılmaması, Maliye politikalarının bütüncül çizgi izleyememesi ve düşün enerji fiyatları gösterildi.
IMF olsa bile Türkiye % 6 daralır
DELOITTE
Türkiye'nin üç ayda bir yayımladığı Ekonomik Görünüm Raporu'nun Haziran 2009 sayısında giderek Türkiye ekonomisinin IMF'li bir senaryoda dahi bu yıl yüzde 6 küçülmesinin sürpriz olmayacağı belirtildi. Deloitte Türkiye Yönetici Ortağı Hüseyin Gürer "İnandırıcılığı yüksek bir mali programın, gelişmekte olan piyasa ekonomileri arasında Türkiye'nin olumlu anlamda 'ayrışması' için büyük önem taşıdığını düşünüyor, bunun sonbaharda finansman tarafı kuvvetli bir IMF programının alt yapısını oluşturmasını temenni ediyoruz" dedi.
2010'da işler iyiye gitmeye başlayacak
ULUSLARARASI denetim, vergi ve danışmanlık firması KPMG'nin 29 ülkede 850'yi aşkın üst düzey işadamıyla yaptığı araştırma işadamlarının geleceğe ilişkin beklentilerinin iyimserleştiğini ortaya koydu. Araştırmaya katılanların yarısından fazlası 2010 yılında, yüzde 22'si 2011 yılında, yüzde 7'si ise 2012 yılında ekonomik iyileşme beklediklerini belirtirken yüzde 1'lik bir grup 2014 yılında bile krizin süreceğini öngördü. Araştırmada ortaya çıkan bir başka sonuç da işletmelerin yarısının krize karşı iş stratejisini değiştirmeyi planladıkları oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.