Giriş Tarihi: 29.7.2009

'Krize rağmen çok iyi gidiyoruz 6 ayda ortalama % 10 büyüdük'

THY Genel Müdürü Temel Kotil, yaşanan küresel krize rağmen yurtiçi ve yurtdışı yolcu sayısını artırmayı başardıklarına dikkat çekti. Kotil "Krize rağmen 6 ayda ortalama %10 büyüdük" dedi

Türk Hava Yolları (THY) Genel Müdürü Temel Kotil, ocak-haziran döneminde yurtdışında 5 milyon 600 bin yolcu taşıdıklarını, geçen seneki 4 milyon 800 bin yolcu sayısına göre yüzde 17 artış olduğunu söyledi. ''Yurtiçinde geçen yıl 5 milyon 100 bin yolcu taşırken, bu yıl rakam 5 milyon 400 bine çıktı ve yurtiçinde yüzde 5 büyüdük" diyen Kotil, "6 ayda yaklaşık ortalama yüzde 10 büyüdük. Krize rağmen hala çok iyi gidiyoruz'' dedi.

KARTLARA İLGİ BÜYÜK

THY ve Garanti Bankası'nın ortak uçuş programı Shop&Miles'ın yeni kredi kartının tanıtım toplantısında konuşan Kotil, şirketin yolcu sayısının artmasında Shop&Miles ve Miles&Smiles kartlarının ciddi katkısı olduğunu söyledi. Kotil, dokuz yıl önce başladıkları Shop&Miles programının kısa zamanda büyük bir ilgi gördüğünü belirterek, "Artık aileler Shop&Miles kartı çıkartıp Amerika'da eğitim gören çocuklarına gönderiyor. Onlarda kartı kullanarak bedava uçak bileti kazanıyor. Dolayısıyla Shop&Miles artık Amerika'ya kadar uzanmış durumda'' dedi. Kotil, kazanılan millerin yalnızca THY'de değil Star Alliance'ın uçtuğu bütün noktalarda kullanılabildiğinin altını çizdi. Kotil, kart programının üç yıl içinde bütçelerine sağlayacağı katkının 250 milyon dolar seviyesinde olduğunu ifade etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.