Cuma 31.07.2009
Son Güncelleme: Cuma 31.07.2009

Akbank'tan görüntülü telefon bankacılığı

3G bankacılık alanında da yeni bir kulvar yarattı. Dün itibariyle görüntülü Call Center hizmetine başlayanlar arasına Akbank da dahil oldu. Akbank Genel Müdür Vekili Hakan Binbaşgil, dün 06.00 itibariyle görüntülü call center hizmetini başlattıklarını belirterek, "Artık cep telefonunun bir banka şubesinden hiçbir farkı kalmadı. 3G'ye uyumlu cihazlar yaygınlaştıkça bu hizmet daha da genişleyecek" dedi. Bütün operatörlere hizmet verecek altyapı ve kapasiteye sahip olduklarını ifade eden Binbaşgil, "Elinde 3G cep telefonu olan tüm müşterilerimiz hizmet aldıkları operatörlerin hazır olması durumunda bizden telefonları üzerinden görüntülü hizmet alabilecekler" dedi. İşitme engellilerle de alakalı bir proje üzerinde çalıştıklarını ifade eden Hakan Binbaşgil, Call Center'da 1000'e yakın elemanımız var. İşitme engellileri de unutmadık. Görüntülü konuşma hizmetiyle onların da işini kolaylaştırmış olacağız" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.