Çarşamba 05.08.2009
Son Güncelleme: Çarşamba 05.08.2009

8.7 milyon dolar zarar eden Playboy'un son umudu Latinler

Zordaki Playboy Enterprises, 2. çeyrekte 8.7 milyar $ zarar açıkladı. Ünlü dergi, Latin Amerika'da eğlence merkezleri açmaya hazırlanıyor

Ünlü erkek dergisi Playboy'un da bağlı bulunduğu Playboy Enterprises şirketi ikinci çeyrekte 8.7 milyon dolar zarar açıkladı. Geçen yılın aynı döneminde 3.2 milyon dolar zarar eden şirketin, 2009 ilk çeyreğinde 13.7 milyon dolar zarar açıkladığını hatırlatan Playboy CEO'su Scott Flanders, "Şirketin 2008'den itibaren başlattığı maliyet düşürme politikası neticesinde gelir ve marj konusunda herşeye rağmen olumlu gelişme yaşanıyor" dedi. Lisanslı sektörlerde, ekonomik durgunluğun tüketici harcamalarını olumsuz yönde etkilediğini ifade eden Flanders, bunun da Playboy'un telif ücreti gelirlerinde düşüşe neden olduğunu söyledi.

LATİN AÇILIMI

Telif gelirlerindeki açığı dengelemek için yeni bölgelerde atılım yapacaklarını söyleyen Flanders, "Latin Amerika ve diğer bölgelerdeki partnerlerimizle işbirliklerini yoğunlaştırdık. Bu yıl içinde yeni eğlence mekanlarını hizmete açmayı düşünüyoruz. Yeni ürün kategorileri geliştirerek lisans gelirlerini de artıracağız. Son çeyrekten çok umutluyum" dedi. Flanders, "Dış kaynak kullanımı da dahil olmak üzere kâr getirmeyen şirket konumundan çıkmak için çok sayıda doğru adım atıldığına inanıyorum. Daha verimli bir operasyon ve finansal yapı yaratacağımız konusunda inancım sonsuz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.