Perşembe 06.08.2009 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 06.08.2009 11:32

İzdiham fos çıktı

İzdiham beklenen mağaza açılışına 200 kişi geldi.

Mağaza açılışlarında izdiham yaşanan ve yoğun ilgi gören teknoloji marketi Medya Markt, aynı gün 2 mağazanın açılışını yaptı.
Her iki mağazanın açılışına yaklaşık 200 kişi katılırken, 3 binden fazla müşterinin geleceği öngörülerek mağazalarda izdihamı önlemek için kurulan 2.5 kilometrelik bariyerler boş kaldı. Açılışlarda sık sık sesini duyuran teknoloji marketi Medya Markt, bu sabah saat 06.00'da aynı gün içinde biri Merter Eski Londra Asfaltı üzerindeki M1 AVM', diğeri ise Güneşli Taşocağı Caddesi üzerinde bulunan İstanbul 212 Power Outlet'te iki mağaza açtı.
Böylelikle firmanın Türkiye'deki mağaza sayısı 11'e, İstanbul'daki mağaza sayısı da 5 yükseldi. Açılışta en büyük ilgiyi 699 TL'ye satılan bilgisayarlar gördü. İstanbul da çeşitli kampanyalarla desteklenen açılışlar sırasında izdiham beklenirken, izdihamı önlemek amacıyla bariyerlerden oluşturulan 2.5 kilometrelik labirentler boş kaldı. Güneşli'deki mağazaya yaklaşık 50, Merter'deki mağazaya ise 150 kişi geldi.
Bazı vatandaşlar geceden beklemeye başlarken, sabahın erken saatlerinde açılışa gelen ve kampanyalardan yararlanmak isteyen vatandaşlar yoğun bir kalabalık göremeyince şaşkınlık yaşadı. Bazı vatandaşlar ise diğer mağazalarla aralarında olan fiyat farkının az olmasından yakındı.
Fiyattan memnun olan vatandaşlar ise istediği ürünleri alarak evinin yolunu tuttu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.