Perşembe 06.08.2009
Son Güncelleme: Perşembe 06.08.2009

Market markaları bizim payımızdan çaldı

Private label olarak bilinen market markalı ürünlerle ilgili de ilginç açıklamalarda bulunan Reis şunları söyledi: "Private label'lar, markalı ürünlerin pazar payından çaldı. Marketler rafların en üstüne kar marjlarını da koyarak markalı ürünleri diziyorlar. Altına da daha uygun fiyatlı kendi markalı ürünlerini. Bu şekilde kendi ürünlerinin daha fazla satmasını sağlıyorlar." Krizle birlikte açık bakliyata ilginin de arttığını dile getiren Reis, 2000 - 2009 yılları arasında açık bakliyat tüketiminde yüzde 155, açık pirinç tüketiminde yüzde 140 oranında artış olduğunu belirterek, "bu durumun nedenlerinin başında bakliyatta yüzde 67.7, açık pirinçte ise yüzde 72.6'lık oran ile fiyatının uygun olması geliyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.