Giriş Tarihi: 8.8.2009

Tekfen-Oz 100 milyon dolarla Kâğıthane'yi dönüştürecek

Tekfen-Oz, Kâğıthane Kentsel Dönüşüm Planı kapsamında 100 milyon dolar yatırımla bölgenin yüzünü değiştirmeye hazırlanıyor

TEKFEN-OZ Gayrimenkul, son dönemde kentsel dönüşüm projeleriyle de gündemde olan Kâğıthane'de "Kâğıthane Ofis Park" projesine start verdi. Bölgedeki kentsel dönüşüm kapsamında yapılacak yatırım 100 milyon dolara malolacak. 2011 yılında tamamlanması planlanan yatırım ile ilgili Kâğıthane'deki kentsel dönüşümün ilk projelerinden olan eski elektrik santrali Santral İstanbul'da düzenlenen toplantıya katılan Tekfen OZ Genel Müdürü Ömer Egesel projenin Fransa'daki MIPIM fuarında Architectural Review Future Project Award ödülüne layık görüldüğünü, Kağıthane'ye dünyada ödül almış bir proje kazandırdıklarını söyledi.

TEKFEN STANDARDI

Egesel, yatırımın yüksek binalar yerine bölgenin yapısına uygun olarak alçak katlı ofis bloklarından oluşacağını söyledi. Projenin mimarı Emre Arolat ise projeyi çizerken bölgenin geniş coğrayasında ele aldıklarını ve en uygun konsepti oluşturduklarını kaydetti. Arolat, "projeye başlarken bir sürü seçenek vardı. İlk problem Tekfen'di. Çünkü onların istediği dünya standartlarında bir yapı yapmamız gerekiyordu" diye konuştu. Kâğıthane Belediye Başkanı Kılıç ise Kâğıthane'nin gelişmekte olan bir bölge olduğunu söyleyerek deniz suyunu bölgeye getirmek, demiryolu bağlantısını sağlamak ve dönüşüm projeleri omak üzere 3D planını hayata geçirdiklerini söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.