Giriş Tarihi: 8.08.2009

Turistler 'Bodrumkolik' olacak

Bodrum, 2010'da gece hayatı ve doğası ile bir eğlence destinasyonu olarak "Bodrumkolik" sloganıyla pazarlanacak

Bodrum 2010 yılında bölgesel bazda tanıtıma hazırlanıyor. Bölge 2010 yılında dünyanın en ünlü eğlence destinasyonları arasında yerini alacak şekilde 'Bodrumkolik' sloganı ile pazarlanacak. Tanıtma Genel Müdürü Cumhur Güven Taşbaşı, "Bodrumkolik" sloganıyla 2010'dan itibaren Bodrum'un hayat tarzını ön plana çıkaran, tarihi ve kültürrel öğeler de vurgu yapan tanıtım çalışmalarına başlayacaklarını söyledi. Taşbaşı ayrıca Bodrum'un altyapı, çevre ve kültürel öğeleri için Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın 4.5 milyon TL kaynak ayırdığını açıkladı. Tanıtım çalışmaları kapsamında Londra'da Bodrum Gecesi düzenlenecek, yabancı gazeteciler ve seyahat acentaları Bodrum'da ağırlanacak. TUİ Türkiye Temsilcisi Hüseyin Baraner "Bodrum'un tanıtıma değil etkili pazarlamaya ihtiyacı var" dedi. Bodrum Belediye Başkanı Mehmet Kocadon ise bölgede yeni yatak kapasitesine ihtiyaç olmadığını, tanıtımlarda amacın mevcut yatak kapasitesini en kaliteli şekilde doldurabilecek tanıtımlar olduğunu dile getirdi. Dün Bodrum'da toplanan 250'ye yakın üst düzey turizmci "Bodrum nasıl kurtulur"? sorusuna cevap aradı.
TANITIMA 'MASA'DAN BAŞLANACAK
BARANER, masa başında satış yapan elemanın turistin tercihlerinin şekillendirilmesinde önemli olduğunu söyleyerek tanıtım çalışmalarına ilk olarak satış elemanlarından başlayacaklarını belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.