Cumartesi 15.08.2009
Son Güncelleme: Cumartesi 15.08.2009

Havayolu şirketleri, tasarruf için yastık ve battaniyeden bile para alıyor

Ekonomik krizden olumsuz etkilenen havayolu şirketleri, tasarruf etmek için yolcuların tepkisini çekmek uğruna birbirinden değişik uygulamayı hayata geçiriyor. İngiliz havayolu şirketi British Airways, uçakta verilen yemekler dahil olmak üzere ücretsiz bazı hizmetlerini paralı hale getireceğini açıkladı. Fransız havayolu şirketi Air France ise diğer koltuklara göre daha geniş alana sahip olan acil çıkış yanındaki koltuklara oturmak isteyen ekonomi sınıfı yolcularından ekstra 50 euro talep ediyor. Krizde yolcu sayısı azalan ve tasarruf planını hayata geçiren bir diğer havayolu şirketi ABD'li Northwest Airlines ise çözümü, uluslararası uçuşlarda cam kenarındaki koltukta oturmak isteyenlerden 15 dolar almakta buldu. Dünyanın en ucuz uçak bileti satan havayolu şirketi olarak bilinen İrlandalı Ryanair'in geçtiğimiz haftalarda ucuza ayakta yolcu taşıma ve tuvaleti paralı hale getirme önerisi büyük ses getirmişti.
*4 BRITISH AIRWAYS: Uçakta verilecek yemekler paralı hale gelecek.
* AIR FRANCE: Acil çıkış yanındaki koltuklar için 50 euro talep ediliyor.
* NORTHWEST AIRLINES: Cam kenarı koltuklar için 15 dolar alınıyor.
* US AIRWAYS: Uçakta talep edilen battaniye ve yastık ücrete tabi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.