Salı 18.08.2009

ABD'li restoranlardan çocuklara bedava yemek

Dışarda yemek yerine evlerinde hazır gıda tüketmeyi tercih eden ABD'lileri geri kazanmaya çalışan restoran zincirleri çocuk mönülerini ücretsiz yaptı

RESTORAN zincirleri tüketim alışkanlıkları değişen, bütçelerinde kesintiye giderek restoranlar yerine evlerinde hazır gıda tüketmeyi tercih eden ABD'lileri geri kazanmak için yeni uygulamalara imza atıyor. Büyük zincirler çocuklar için bedava yemek uygulamasını hayata geçiriyor.

AİLELERİN AYAĞI KESİLDİ

556 milyar doları bulan restoran endüstrisinin 22 aydır zor günler geçirdiğini açıklayan ABD Ulusal Restoranlar Birliği yetkilileri, özellikle çocuklu ailelerin restoranlara daha az geldiğini belirtti. Araştırmalar haziran ayında çocuklu ailelerin geçen yıla göre restoranlara gelme sıklıklarının yüzde 5 gerilediğini ortaya koydu. 251 şubeli İtalyan restoran zinciri Fazoli ile bedava çocuk menüsü uygulayan bir diğer zincir ise Meksika restoranı El Torito oldu. ABD'li ünlü restoran zinciri IHOP ile Ikea'nın da çocuklar için bedava menü uygulamasına başlayacağı öğrenildi.
Uygulamayı ünlü zincirler başlattı
AİLELERİ en zayıf noktaları olan çocuklarından yakalamayı hedefleyen promosyonu ünlü restoran zincirleri başlattı. Bin 421 şubesi bulunan ABD'li ünlü restoran zinciri IHOP çocuklara akşam yemeği menüsünü ücretsiz vereceğini duyurdu. Fazoli, El Torito ve Ikea da aynı yöntemi uygulayacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.