Giriş Tarihi: 20.8.2009 09:27 Son Güncelleme: 20.8.2009 17:46

Borsadan yeni bir rekor

İstanbul Menkul Kıymetler Borsasında (İMKB) Bileşik Endeks, gün sonunda 46.555,79 puana ulaşarak 27 Şubat 2008'den bu yana ilk kez 46.000 puanın üstünde ve 2009 yılı kapanış rekoruyla günü tamamladı.
İMKB Ulusal 100 Endeksi, ikinci seansta 173,29 puan artarak 46.555,79 puandan kapandı. Hisse senetlerinin ikinci seanstaki ortalama değer artışı yüzde 0,37 olarak gerçekleşti.
Endeks bundan önceki 2009 yılı kapanış rekorunu 45.645,00 puanla dün kırmıştı. İlk seanstaki 737,50 puanlık artış dikkate alındığında, Borsa endeksi günün tamamında 910,79 puan yükseldi.
Hisse senetleri günlük bazda ortalama yüzde 2,00 değer kazandı.
İMKB Bileşik Endeksi, seans içinde 46.000 puanın üstünü en son 28 Şubat 2009 Perşembe günü 2. Seansta görmüştü.
Endeksin 46.000 puanın üstündeki en son kapanışı da 46.260,30 puanla 27 Şubat 2008 Çarşamba günü olmuştu.

KAPANIŞ SAATLERİNDE DOLAR 1,4940 LİRAYA, AVRO 2,1230 LİRAYA GERİLEDİ
İstanbul serbest piyasada, kapanış saatlerinde doların satış fiyatı 1,4940 liraya, avronun satış fiyatı 2,1230 liraya geriledi.
Piyasanın kapanışı itibariyle Kapalıçarşı'da 1,4910 liradan alınan dolar 1,4940 liradan, 2,1190 liradan alınan avro ise 2,1230 liradan satılıyor.
Serbest piyasada önceki kapanışta 1,5040 lira olan dolar güne 1,4960 liradan, 2,1260 lira olan avro 2,1250 liradan başlamıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.