Cuma 21.08.2009

Ferroli yeni pazarlara açılıyor kombi üretimine başlıyor

Kazan ve havlupan satışları hızlı arttı

ISITMA ve soğutma sektörü firmalarından Ferroli üretimini çeşitlendirmeye başlıyor. Üretiminin büyük bir kısmı radyatörlerden oluşan Ferroli Türkiye, şimdi de uluslararası Ferroli'nin kombilerini üretecek. Dünyada 12 fabrikası olan Ferroli'nin her fabrikada farklı bir model üretme stratejisi çerçevesinde alınan bu karar uyarınca 2010'dan itibaren yeni kombi modeli Ferroli Türkiye bantlarından çıkacak. Ferroli Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Çetin Çakmakçı, Avrupa dışında yeni pazarlara açılmaya başladıklarını belirterek İran, Avustralya ve Yeni Zelanda gibi ülkelere ihracatın başladığını söyledi. Çakmakçı, Türkiye'de bir milyar dolarlık ısıtma pazarının krizde, geçen yıla göre 2009'da pazarda yüzde 25 daralma beklediklerini kaydetti. Çakmakçı, "Yılın ilk yarısında yüzde 30-35 daralma yaşandı. Sektörümüz zorunlu ihtiyaçlara cevap veren bir pazar olmasına rağmen, bulunduğumuz koşullarda hareketlenebilmesi için desteğe ihtiyacı var. Birçok sektöre uygulanan KDV indiriminin bize de acilen uygulanması gerekiyor. Biz bu indirimin hemen başlamasını istiyoruz'' dedi.
Kazan ve havlupan satışları hızlı arttı
ŞİRKET açısından yılın ilk altı ayını değerlendirdiğinde kombi satışlarıyla ilgili bir miktar düşüş, ancak kazan satışlarında, özellikle de yoğuşmalı kazan satışlarında yüzde 40'lara varan artışların söz konusu olduğunu bildiren Çetin Çakmakçı, radyatör ve havlupan satışında geçen yıla göre yüzde 25 artış olduğunu söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.