Giriş Tarihi: 26.8.2009

Haber turu.

Reel sektörün iyimserliği 1 ay sürdü
REEL kesim güven endeksi bir ay süren iyimser görünümden sonra 98.5'e geriledi Temmuz'da 13 ay aradan sonra ekonomik faaliyetlerde iyimser görünüm anlamına gelen 100 seviyesinin üzerine çıkan reel kesim güven endeksi, Merkez Bankası'nın internet sitesinde yer alan verilere göre Ağustos ayında 1.6 puan azalarak 98.5'e geriledi. Endeksin 100 değerinden büyük olması ekonomik faaliyetlerde iyimser görünüm, 100'den küçük olması kötümser görünüm olduğunu gösteriyor.
Kart borçluları için son tarih 4 Eylül
BANKALARARASI Kart Merkezi (BKM), gecikmiş kredi kartı ödemeleri ile ilgili düzenlenen ''5915 Sayılı Kanun'' kapsamında borcunu yapılandırmak isteyen kart hamillerine, son başvuru tarihinin 4 Eylül olduğunu hatırlattı. BKM'den yapılan yazılı açıklamada, borcunu yapılandırmak isteyen kart hamillerine, kanunun çıktığı 7 Temmuz tarihinden sonra gazete ve dergi ilanları ile bilgi veren BKM'nin, şimdi de son başvurunun 4 Eylül olduğunu anımsatan gazete ilanları ile uyarıda bulunduğu belirtildi.
FT: Toparlanma çantada keklik değil
İngiliz Financial Times gazetesi, hükümetlerin görünürdeki gelecekte canlandırma politikalarını sürdürmesi gerekeceğini savunarak "Dünyada toparlama henüz çantada keklik değil" dedi. "Dünyada toparlama henüz çantada keklik değil" başlıklı başyazısında Almanya, Fransa ve Japonla'da yılın ikinci çeyreğinde üretim artışlarının sağlanmasının iyi haber olduancak abartılmaması gerektiğini belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.