Perşembe 27.08.2009

Rönesans, AVM yerine 36 katlı ofis binası dikiyor

Rönesans İnşaat, Ataşehir Marriott Oteli'nin yanında başlamayı planladığı AVM projesinin yerine 36 katlı ofis binası yapmak için harekete geçti. İnşaata 2010'da başlanacak

Göztepe'deki Optimum Outlet Alışveriş Merkezi (AVM) projesiyle tanınan inşaat yatırım şirketi Rönesans, AVM yapmaya hazırlandığı Ataşehir Marriot Oteli'nin yanındaki arazide proje değişikliğine gitti. Arazinin üzerinde duran tabelada hala AVM inşaatı yapılacaktır ibaresi yazsa da Rönesans kararı çoktan vermiş. O alana ofis inşa edecek. İlk önce konut projesi düşündükleri arazide konut arzının hızlı artmasına karşın talebin sınırlı kalması ve pek çok inşaat firmasının elinde biriken konutlar nedeniyle geri adım attıklarını dile getiren Rönesans Gayrimenkul Yatırım CEO'su Zafer Baysal, "AVM o sıralar akıllı bir yatırım geliyordu, ofis binası o an cazip değildi. Ancak Ataşehir'in ikinci kısmının da imara açılmasıyla bu bölge finansal bir alan olarak konumlandı" dedi. Özellikle bankaların bölge ya da genel müdürlüklerini bu bölgeye taşıdıklarını dile getiren Baysal, bu gelişmenin ardından yeniden ofis projesine odaklandıklarını ve projeyi kesin olarak böyle şekillendirdiklerini söyledi.

140 METRELİK OFİS KULESİ

36 kat olarak projelendirilen ve Rönesans Tower adı verilen 140 metreyi bulacak ofis binasında her katın 1000 - 1500 metrekare büyüklüğünde olacağının altını çizen Baysal, yaklaşık 7 aydır üzerinde çalıştıkları projeye Amerikalı ve Türk mimarlarla birlikte son noktayı koyacaklarını ifade etti. 2010 yılının ikinci çeyreğinde inşaatına başlayacakları ofis inşaatı için yaklaşık 60 milyon dolar yatırım yapacaklarını belirten Baysal, daha önce bankaların araziyi satın almak için kendilerine başvurduklarını
ancak satışa yanaşmadıklarını söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.