Cumartesi 29.08.2009

Aziz Zapsu: Yeni ortağımız bize güç kattı, hedefimiz perakendede ilk 5

Hayat Grubu ile işbirliğinin kendilerine güç kattığını belirten Zapsu, A.101'in daha da güçlenmiş yapısıyla perakende pazarında ilk 5'i hedeflediğini belirtti

2008'te kurduğu A.101'in çoğunluk hisselerini Türkiye'nin önde gelen gruplarından Hayat Grubu'na satan Aziz Zapsu, satışla ilgili sessizliğini Sabah için bozdu. "Hisse devri şirketimizin hedeflerine tesir etmez. A.101 sağlam adımlarla ve güçlenmiş ortaklık yapısıyla Türkiye'nin sayılı perakendecileri arasına girme yolunda ilerliyor" diyen Zapsu, Hayat Grubu ile yapılan ortaklığın kendileri açısından ciddi başka yararlar sağlayacağına dikkat çekti: "Hayat Grubu'ndan özel marka (private label) konusunda iyi bir işbirliğine girebileceğimizi ümit ediyoruz. Ayrıca kendilerinin geniş piyasa tecrübelerinden istifade edeceğimizi tahmin ediyoruz" Türk perakende sektöründe BİM ile çığır açan Aziz Zapsu, bu şirketteki hisselerini 2005'te sattı. İndirim marketleri konseptinin fikir babası Zapsu, 2008'te A.101 markası ile yeniden piyasaya döndüğünde herkes 'acaba bu sefer de başarabilecek mi?' sorusunu soruyordu. Saldırgan bir mağazalaşma stratejisi izleyen A.101 bir buçuk yıllık bir zaman diliminde 350 mağaza ulaşırken, bu rakamı 2010 başına kadar 450'ye çıkarmayı hedefliyor. Zapsu, "A.101'in çok kısa sürede gıda perakendesinde ilk beşe gireceğini tahmin ediyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.