Pazartesi 31.08.2009
Son Güncelleme: Pazartesi 31.08.2009

10 yıl içinde Türkiye'nin lider markası olacağız

ALJ Grup'un dünyadaki en büyük Toyota distribütörü olduğunu söyleyen Bozkurt, grubun 2008'de 320 bin adedin üzerinde araç sattığını söyledi. Grubun orta vadeli hedefinin dünyada 500 bin araç satışı olduğunu kaydeden Bozkurt, Türkiye'deki orta vadeli hedefin ise 2015 yılına kadar 50 bin araç satışı olduğunu ifade etti. Bozkurt, "ALJ Grup'un stratejisi uzun dönemlidir. Yatırdığımız 85 milyon doları 5-6 yıl içinde çıkartma gibi bir niyetimiz yok. Tam tersine belki bir bu kadar daha yatırım yaparız. Para sıkıntımız yok. Grup, Türkiye'de operasyonlara büyük önem veriyor. Türkiye'de yüzde 10 pazar payı hedefliyoruz. Uzun vadede yani 10 yıl sonunda pazarın lider markası olacağız" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.