Perşembe 03.09.2009 00:00

Ağustos ayının zam şampiyonu salatalık

Türkiye'de ağustos ayının zam şampiyonu yüzde 12,89 artış oranı ile salatalık oldu.
TÜFE'ye göre, geçen ay fiyatlar, yumurtada ve limonda yüzde 11,89, koyun etinde yüzde 9,02, mazotta yüzde 6,61, LM sigarasında yüzde 6,56, benzinde yüzde 6,21, tavuk etinde yüzde 5,74, beyaz peynirde yüzde 3,21 oranında artış görüldü.
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) verilerine göre, temmuz ayında fiyatlar sütte yüzde 3,09, Tekel 2001 sigarasında yüzde 2,86, belediye şebeke suyunda yüzde 2,79, toz şekerde yüzde 2,31, hazır kahvede yüzde 1,54, kağıtlı şekerde yüzde 1,40, konservelerde yüzde 1,07, balda yüzde 1,02, pirinçte yüzde 0,96, kebaplarda yüzde 0,90, ceviz içinde yüzde 0,55 artış oldu.

GEÇEN AY EN FAZLA KARPUZ FİYATI DÜŞTÜ

Türkiye'de geçen ay fiyatı en fazla düşen ürün yüzde 39,97 ile karpuz, yüzde 30,51 ile üzüm, yüzde 18,64 ile sivri biber, yüzde 12,19 ile domates olarak belirlendi.
Ağustos ayında taze fasulyenin fiyatı yüzde 10,36, kadın tişörtünün fiyatı yüzde 8,46, çocuk tişörtünün fiyatı yüzde 8,08, kadın pantolonunun fiyatı yüzde 6,26, erkek gömleğinin fiyatı yüzde 6,15, etek fiyatı yüzde 5,57, erkek takım elbisesinin fiyatı yüzde 4,96, makarnanın fiyatı 3,02, ayçiçek yağının fiyatı yüzde 2,67, kuru fasulyenin fiyatı yüzde 2,20, meyve suyunun fiyatı yüzde 1,79, salçanın fiyatı yüzde 1,76, margarinin fiyatı yüzde 1,56, mücevherin fiyatı 1,10, buğday ununun fiyatı yüzde 0,88, sucuğun fiyatı ise yüzde 0,83 geriledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.