'Grundig markasının üstündeki tozu aldık şimdi gençleştiriyoruz'
Koç Grubu şirketi Arçelik tarafından iflas masasından alınan Grundig'in CEO'su Şemsettin Eksert markanın üstündeki tozu aldıklarını, gençler arasında bilinirliğini artırmaya başladıklarını söyledi Koç Grubu şirketi Arçelik tarafından iflas masasından alınan Grundig'in CEO'su Şemsettin Eksert markanın üstündeki tozu aldıklarını, gençler arasında bilinirliğini artırmaya başladıklarını söyledi
SES VE BAKIMDA BÜYÜDÜ
Uzun vadeli hedefler belirlediklerine dikkat çeken Eksert, "Ses sistemleri ve kişisel bakım ürünlerinde hızla büyüyerek, konsolide, ciroda pozitif rakamlara ulaştık" dedi. Uzun vadede Almanya'da tüketici elektroniğinde büyütmeyi planladıklarını da vurgulayan Eksert, Almanya'da bu alandaki paylarını artırmak istediklerini, hedeflerinin Almanya ve Almanca konuşan ülkeler olduğunu söyledi.
MARKA GİDEREK GENÇLEŞİYOR
Normalde 40 yaş üstü tüketicinin Grundig markasını tanıdığını işaret eden Ekserti "Biz şimdi bunu 30 yaş altına düşürmeye çalışıyoruz. Gençlerin en çok kullandığı MP3 çalarlar aracılığıyla marka kendini gençlerle yeniden tanıştırdı. Özellikle bakım ürünleri ile genç kadın tüketicilere de ulaştık" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 Türkiye gri listeden çıkıyor! Geri sayım başladı: Yabancı girişi hızlanacak
- 2 Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığından 'uçak' açıklaması
- 3 Bakan Bolat: AB, Türkiye'ye yapıcı ve samimi yaklaşmalı
- 4 SON DAKİKA: Kripto para kanun teklifi komisyondan geçti
- 5 Otomotiv'de "İhracatın Şampiyonları Ödülleri" sahiplerini buldu
- 6 Türkiye'nin petrol ithalatı martta arttı
- 7 Ziraat Bankası ve Vakıf Katılım'dan Bankkart marka işbirliği anlaşması
- 8 Aile ve Gençlik Fonu'na 9 bin 485 başvuru yapıldı
- 9 Bankacılık sektörünün net karı 190,7 milyar TL
- 10 Bakan Işıkhan: 30 eylemi içeren eylem planını uygulamaya koyuyoruz