Pazartesi 07.09.2009

Tesco hava timi ile satışlarını katladı

TESCO İngiltere'deki değişken hava koşullarının depodaki ürünlerini en az etkilemesi için bir hava durumu timi oluşturdu. Firmanın sözcüsü Jonathan Church, "Bunu doğru bir şekilde yaptığımızda gıdanın çöpe atılmasını ve maliyetlerin artmasını engelleyeceğiz. Bu aynı zamanda çevreye de artı bir değer katacak" dedi. Church, İngiltere'nin 12 bölgesinde elde ettikleri datalar ile hareket ettiklerini belirten Church, "Örneğin 10 derece artış barbekü eti satışlarını yüzde 300, salatalık
satışlarını ise yüzde 50 artırdı" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.