Giriş Tarihi: 10.9.2009

Akmerkez yine karıştı!

Kiracılarına Şubat'ta yaptığı yüzde 35'lik indirimi yıl sonuna kadar uzatan Akmerkez mağazaları memnun edemedi

21 Kasım'da düzenli ödeme yapan kiracılarına yüzde 25 indirim yapan, 27 Şubat'ta indirimi yüzde 35'e yükselten Akmerkez dün söz konusu indirimi 31 Aralık'a kadar uzattığını duyurdu. Ancak dükkân sahipleri bu karardan memnun olmadı. İddialar, bir süredir devam eden tadilatın Akmerkez'i olumsuz etkilediği ve dükkân sahiplerinin bu konuda önlem almakta geciken çarşı yönetimini mahkemeye vermeye hazırlandığı yönünde. Bazı günler hiç siftah etmeden mağazalarını kapattıklarını belirten dükkân sahipleri, İstinye Park'ın gün geçtikçe popülerliğini artırması ve Akmerkez'in eski konumuna geçmesi, hatta Kanyon'un bile kendini toparlamasına karşılık, Akmerkez yönetiminin eli kolu bağlı seyretmesine tahammül edemediklerini belirtiyor. Akmerkez'de yönetim ile mağaza sahipleri arasındaki uzlaşmazlık Kasım 2008'de başladı. O dönem 22 dükkan sahibi "Kira indirimini yapın, ya da çıkıyoruz" dedi. Daha sonra yönetim Şubat'ta Ağustos ayına kadar kuru 1.100 TL'ye sabitledi ve yüzde 35 kira indirimine gitti.
İNDİRİM 31 ARALIK'A KADAR UZATILDI
Akmerkez Ortaklığı A.Ş'nin açıklamasında, "Akmerkez'deki mevcut kiracılarımızdan, 1 Eylül-31 Aralık 2009 arasındaki kira dönemleri ile sınırlı olarak uygulanmak kaydı ile; yüzde 35 indirim yapılmasına karar verildi'' denildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.