Perşembe 10.09.2009
Son Güncelleme: Perşembe 10.09.2009

Nestle bayramlık çikolata pazarına Damak ile giriyor

Türkiye'de 100. yılını kutlayan İsviçreli çikolata markası Nestle, geçen yıl deneme amaçlı ürettiği Damak ikramlık çikolatası ile bayramlık çikolata pazarına giriyor. Nestle'nin Çikolata ve Şekerleme Grubu Genel Müdürü Devrim Cöbek, "Damak ikramlık bayram çikolatası ile daha önce olmadığımız bir kategoriye giriş yapıyoruz. Hedefimiz pazarı büyütürken uygun maliyetle daha çok tüketiciyle buluşmak" dedi. Türkiye'de çikolata pazar payının yüzde 20'sini elinde bulunduran Nestle'nin son üç yılda toplam yatırım miktarının 250 milyon lirayı bulduğunu kaydeden Cöbek, 2009'da tüm işbirimlerinin yatırım tutarının da 75 milyon lira olduğunu söyledi. Türkiye'de çikolatanın artık lüks tüketim maddesi olmadığını kaydeden Cöbek, krizde lüks çikolata pazarının yüzde 22 küçüldüğünü ve ucuz çikolata pazarının büyümesini sürdürdüğünü vurguladı. Cöbek, pazarın yüzde 70'inin sütlü, yüzde 30'unu da bitter çikolatadan oluştuğunu söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.