Salı 15.09.2009
Son Güncelleme: Salı 15.09.2009

'Alkolsüz' Kiler AVM'de kendine yer bulamamış

Kiler Hipermarketleri Genel Müdürü Nihat Özdemir, alışveriş merkezlerinin içki satmadıkları için kendilerini tercih etmediklerini belirterek, "Caddelerde olmaya devam edeceğiz" dedi

Kiler Hipermarketleri Genel Müdürü Nihat Özdemir, alışveriş merkezlerinde (AVM) olmamalarını yüksek kiralara ve içki satmamalarına bağladı. "İçki satmadığımız için birçok AVM bizi tercih etmiyor. İçki satmadığımız için bizi tercih eden AVM'lerde ise biz olmak istemiyoruz. Zaten AVM kiraları da çok yüksek olduğu için caddelerde olmaktan kolay kolay vazgeçemiyiz gibi görünüyor" diye konuştu.
SATIN ALMA OLUR
İnorganik büyüme kapsamında Anadolu'da 3 - 4 market zinciriyle görüştüklerini dile getiren Özdemir, yıl sonuna kadar yeni bir satın alma yapabileceklerini ifade etti. Satın alma yapmanın kolay olduğunu zor olanın ise şirket altyapılarıyla uğraşmak olduğunu dile getiren Özdemir, "Satın alma yapmak kolay ama bazen şirketi bazen mağazalarını satın almak gerekiyor ve bu çok ciddi bir süreç. Gerek finansal altyapıları gerekse hissedarlık durumları iş süreçlerini uzatıyor. O yüzden bu kararları hayata geçirme süresi de uzuyor" dedi. Kiler'in gündeminde her zaman bir satın alma olduğunun altını çizen Özdemir, özellikle Anadolu'da büyüyen market zincirlerine odaklandıklarını sözlerine ekledi.
A101'İN BAŞINA ERDAL TÜFEKÇİ GELDİ
İstanbul PERDER'in kurucu üyesi ve ilk başkanı Erdal Tüfekçi, A101 marketlerini satın alan Hayat Kimya ailesine yeni katılan isim oldu. A101 İcra Kurulu Başkanı ve Hayat Kimya Yönetim Kurulu Üyesi olarak atanan Tüfekçi, Alman Lidl'ı örnek alıp 2010'da mağaza sayısını 750'ye çıkararak en fazla mağazası olan market zincirleri arasına girmeye oynayacak.

2010'DA 'İCE TEA' İŞİNE GİRİYORUZ
2010 için farklı ürün ve kategori çalışmaları yaptıklarını belirten Doğuş Çay Satış Direktörü Ferhat Sucu, salçadan sonra yeni bir gıda kategorisine girmeye hazırlandıklarını söyledi. Ice tea kategorisine girmek için de tat analizleri yaptırdıklarını belirten Sucu, "Kasım sonu ya da Aralık ayı başı gibi projelerimiz netleşecek. 2010'un ilk yarısında Ice Tea kategorisindeki ürünleri lanse etmeyi planlıyoruz" dedi. Bu yıl yüzde 30 büyüme hedefi koyduklarını dile getiren Sucu, ilk 8 ayda yüzde 42'lik bir büyüme gerçekleştirdiklerini ifade etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.