Son Güncelleme: Salı 22.09.2009
Moralimiz bozulsa da gazete ve kahvemizden taviz vermedik
İLK TERCİH DEĞİŞMEDİ
Tüketicilerin ''ilk tercihlerini'' değiştirmediğini ortaya koyan araştırmada, Türk tüketicisine yönlendirilen ''Önümüzdeki ayları düşündüğünüzde, bir şey satın alacağınız zaman hangisi sizin için geçerli olur?'' sorusuna katılımcıların yüzde 56'sı ''Bilinen markaları satın almak daha iyidir çünkü daha güvenilirdir'' yanıtını verdi. ''Farklı markalar arasından seçim yapmak daha iyidir'' diyenlerin oranı ise yüzde 32'de kaldı. Geçtiğimiz yıl gelirlerin yüzde 51 aynı kaldığı ve harcamaların ise yüzde 44 arttığı gözlendi. En fazla tasarruf eğlence sektöründe görüldü. Türk insanın eğlence giderleri yüzde 26 azaldı.
EN ÇOK EĞLENCEDEN TASARRUF EDİLDİ
'TÜRKLER DAHA ÜMİTLİ'
Millward Brown Türkiye Genel Müdürü Betül Khan, Türk tüketicisinin Avrupalılara kıyasla geleceğe daha ümitle baktığını ve finansal durumlarının gelecek 12 ay içinde daha iyi olacağına inandığını kaydetti.
EN SON HABERLER
- 1 Konya BŞB - İlan
- 2 EMEKLİ TEMMUZ ZAMMI SON DAKİKA: Ek ödemeli kök maaş tablosu! 4a, 4b, 4c ne kadar emekli maaşı alırım?
- 3 Lila Kağıt ve Koton, Halka Arz Ediliyor
- 4 Akkuyu NGS'de yeni gelişme! 1. ünite...
- 5 Çevre koruma işbirliğine ilişkin niyet beyanı imzalandı
- 6 Tarım ve gıda sektöründen 7 milyar dolarlık ihracat
- 7 AJet duyurdu: %40 indirimli biletler satışta!
- 8 Emekli promosyon kampanyalarına Mayıs ayarı yapıldı! En yüksek promosyon veren 11 banka belli oldu
- 9 Rekabet Kurulu bazı devralma işlemlerini onayladı
- 10 Serbest Geçiş Sistemi ülke geneline yayılacak!