Perşembe 24.09.2009
Son Güncelleme: Çarşamba 23.09.2009

Promosyonda artık Çin cazip değil

UZAKDOĞU ülkelerindeki maliyet artışı nedeniyle, Uzakdoğu'nun cazibesini kaybetmeye başladığını belirten Promosyon Ürünleri İmalatçıları ve Satıcıları Derneği (PROMOTÜRK) Başkanı Esat Ahmet Özdem, "Uzakdoğu'da, maliyet artışı yaşanıyor ve bu da doğal olarak fiyatlarına yansıyor. Uzakdoğu artık eskisi gibi cazip değil" dedi. Bu nedenle, Avrupa ülkeleri ve yakın komşu ülkelerin birçok promosyon ürününü Türk firmalarına yaptırmaya başladığını aktaran Özdem, komşu ülkelerde de ciddi bir pazar olduğunu söyledi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.