Perşembe 24.09.2009

S&P, görünümü düzeltti sıra 'Sıfırcı Hoca'larda

Kredi derecelendirme kuruluşu Standard&Poors, Türkiye'den sonra Türk bankalarının da görünümünü 'negatif'ten 'durağan'a yükseltti

Standard&Poor's (S&P), Türkiye'nin görünümünü 17 Eylül'de 'negatif'ten 'durağan'a yükseltmesinin ardından, 7 finans kurumuyla bir holdingin görünümünü de 'negatif'ten 'durağan'a yükselttiğini açıkladı. Görünümü yükseltilen kurumlar, Albaraka Türk, Garanti Finansal Kiralama, HSBC Bank A.Ş., Garanti Bankası, İş Bankası, Vakıfbank, Yapı Kredi Bankası ile Doğuş Holding olarak açıklandı. Bunun yanı sıra İş Bankası, Garanti Finansal Kiralama, Yapı Kredi, Vakıfbank, Albaraka Türk ve Doğuş Holding'in 'BB- /B' olan uzun ve kısa vadeli karşı taraf kredi notları S&P tarafından teyit edildi.
NOTLAR TEYİD EDİLDİ

S&P, Garanti Bankası'nın 'BB-' olan uzun vadeli karşı taraf kredi notunu ve HSBC'nin 'BB/B' olan uzun ve kısa vadeli karşı taraf kredi notunu teyit etti. İş Bankası, Vakıfbank ve Yapı Kredi'nin yerel para birimi cinsinden uzun vadeli kredi notu 'trA'dan 'trA+'ya yükseltildi. HSBC'nin yerel para birimi cinsinden uzun vadeli kredi notu 'trAA'dan 'trAA+'ya çıkartıldı. İş Bankası, Vakıfbank, Yapı Kredi ve HSBC'nin 'trA-1' olan yerel para birimi cinsinden kısa vadeli kredi notu teyit edildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.