Son Güncelleme: Cumartesi 26.09.2009
Bilgili, toplantıda düğüm çözdürüp stres attıracak
Bilgili Holding'in Sıraevler projesindeki W İstanbul Oteli, 1 milyon euroluk yatırımla toplantı turizmine adım attı. Toplantıda stres düğümü ve patlangaç ile konuklar rahatlayacak
PATLANGAÇ PATLATACAK
Sıkıcı toplantıları, eğlenceli ve beyin fırtınalarının yapıldığı organizasyonlara çevirmeyi amaçlayan toplantı salonlarında Sensory Set-Up (Duyusal Düzen) ile katılımcıların görsel ve işitsel duyularına hitap ederek toplantılar sırasındaki yaratıcılıklarını artıracak. Sensory et-Up düzeninde katılımcılar toplantı salonlarında farklı bir masa düzeni karşılıyor. Toplantı süresinde katılımcıların sıkılmaması için toplantı masalarını üstünde patlangaçlar yer alıyor. Bunun yanı sıra katılımcıların yaratıcılığını artırmak için masaların üstüne stres topu ya da "tangle" adı verilen stres düğümleri çevrilerek koyuluyor.
DÜĞÜMÜ ÇÖZ YARATICI OL
Patlangaçlar patlatan ya da stress düğümleri çözülerek toplantılardaki yaratıcılık artırılıyor. Bu arada toplantı salonlarında katılımcıların masalarının üstüne plastik şişede su konulmuyor. Bunun yerine içinde meyve taneciklerinin bulunduğu cam sürahiler içinde sunuluyor. W İstanbul Genel Müdürü Roman Goetsch, W İstanbul Studios'da görsel ve işitsel öğeleri ön plana çıkaracaklarını söyledi. Toplantı salonlarında doğal bir mimari kullandıklarına da değinen Goetsch, taş ve ahşap malzemeler ile salonlarda konsantrasyonu ve yaratıcılığı artıracak malzemeler kullandıklarını kaydetti.
'BUTİK TOPLANTILARI ALACAĞIZ'
Goetsch, butik toplantılara ev sahipliği yapmak olduğunu söyleyerek "Sayıdan çok kaliteye odaklandık" dedi. Toplantı salonlarının otelin içinde olmamasının avantaj olduğunu söyleyen Goetsch, misafirlerin W İstanbul müziği eşliğinde toplantı salonlarına yürüyeceğini söyledi.
DOĞAL ORTAM YARATILDI
W İstanbul Studios ile toplantı salınlarında insanların göjrsel ve işitsel duyularına hitap edildi. Goetsch bu amaçla mimaride ahşap ve taş gibi haturel malzemeleri kullandıklarını belirtti. Tüm malzemelerin yurtdışından geldiğine de dikket çeken Goetsch yatırım tutarının bu nedenle 1 milyon euroya çıktığını söyledi
MARKA TANINIRLIĞINA ODAKLANDIK
2009 yılının doluluktan çok W İstanbul'un marka tanınırlığına katkısı olduğunu söyleyen Goetsch, "Gerek mimarimiz gerekse konseptimizle daha çok kış oteliyiz" dedi. Ortalama oda fiyatlarının 300 eurodan başladığını söyleyen Goetsch, krizde fiyat düşürmek yerine misafirleri standart odadan suitlere geçirmek gibi yöntemler denediklerini söyledi. "Fantastik doluluk oranlarına ulaşmadık" diyen Goetsch "Ancak beklentimizi karşılayacak dolulukları yakaladık" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 Konya BŞB - İlan
- 2 EMEKLİ TEMMUZ ZAMMI SON DAKİKA: Ek ödemeli kök maaş tablosu! 4a, 4b, 4c ne kadar emekli maaşı alırım?
- 3 Lila Kağıt ve Koton, Halka Arz Ediliyor
- 4 Akkuyu NGS'de yeni gelişme! 1. ünite...
- 5 Çevre koruma işbirliğine ilişkin niyet beyanı imzalandı
- 6 Tarım ve gıda sektöründen 7 milyar dolarlık ihracat
- 7 AJet duyurdu: %40 indirimli biletler satışta!
- 8 Emekli promosyon kampanyalarına Mayıs ayarı yapıldı! En yüksek promosyon veren 11 banka belli oldu
- 9 Rekabet Kurulu bazı devralma işlemlerini onayladı
- 10 Serbest Geçiş Sistemi ülke geneline yayılacak!