Pazar 27.09.2009
Son Güncelleme: Cumartesi 26.09.2009

Terlik dünyasının dâhisi, Gisele ile pırlantayı ayağa düşürdü

Sinan Öncel; şaşırtan ve gülümseten ürün fikirleri ve yine şaşırtıcı tanıtımlarla adını sıkça duyduğumuz bir isim. İnsanlar onu futbol ve basketbol maçlarına gidip sahanın etrafında takımlarının rengine bürünmüş kocaman terlikleri yarattığında tanıdı

Özellikle son üç yıldır Brezilyalı Grendene firması ve top model Gisele Bündchen ile yaptığı iş ortaklığı Twigy'yi moda sektöründe daha da bilinen bir firma haline getirdi. Gisele tek başına bütün pazarlama projelerinde çevre üzerine, çevrenin değişik bölümlerine, her sene ciddi anlamda çevre gönüllüğü yapıyor. Bu seneki projesi ise çok daha değişik. Sinan Öncel 2010 bombasını patlattı. Brezilya'nın doğu sahilinde, komple Avrupa kıtasına bakan bin 100 kilometrelik bölgedeki su kaplumbağalarının korunmasıyla ilgili bir kuruluş var, adı Tamar. Kampanya su kaplumbağlarını korumaya yönelik. Bunun için ilk defa sınırlı sayıda özel ambalajında yüzde yüz swarovski taşlı terlikler çıkıyor. Satış fiyatı tüm dünyada 150 euro olacak. Türkiye'de 300 TL'ye satılacak. Sadece 200 adet getirilecek. Terliği satın alan herkes terlikle birlikte sertifika da almış olacak. Mart 2010'da satışa çıkacak bu terlikler, üç farklı renkte olacak. Bu terlikler Gisele Bündchen'in dünya terlik devi Grendene firması ile dördüncü projesi. Bu Grendene firması sırf terlik üretiliyor. 20 bin çalışanı var. 2008 yılında 146 milyon ürün sattılar. 2009 yılında bu rakam 170 milyon çift olacak. 90 ülkede varlar.

REKLAMLARI DİKKAT ÇEKİYOR

Twigy - Terteks Yönetim Kurulu Başkanı Sinan Öncel 1989 yılında öğrenciyken değişik atölyelerde imalat yaptırarak başladığı iş hayatına, bugün Twigy'i Türkiye'nin hızla büyüyen markalarından biri haline getirerek devam ediyor. Twigy'nin asıl markalaşmasının başlangıcı 2000 yılında 'Ayağınızdan çıkanı kulağınız duysun' sözleriyle başladı. Twigy'ler, Brezilya, İspanya, İtalya, Türkiye, Malezya ve Çin'de üretiliyor. İlginç reklamlarıyla dikkat çeken Twigy, Türkiye dışında 30 ülkede gerçekleştirilen EFFIE Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması'nda, reklam kampanyalarını satışlarına olumlu yansıtmayı başaran bir marka olarak ödül aldı. Sinan Öncel, Gisele'in firmaya ve markaya kattığı değerin parasal bir karşılığı olmadığını anlatıyor. "İmaj ve marka değeri bakımından çok fazla şey kattı" diyen işadamı; pazarlamanın işin çok önemli bir kısmı olduğunu üstüne basa basa vurguluyor. Öncel; "Adam fabrika kuruyor. 'Fabrikada yatıp kalkıyorum, reklam kısmına kızlar bakıyor' diyor. Olmaz. Bu işin içine girmek
mecburiyetinde patronlar..."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.